Poslední objednávky, kdy je z naší strany možné garantovat do Vánoc, je třeba zadat nejpozději 18.12.2017 do 12:00. Později již doručení nebude možné zaručit kvůli vytížení dopravců.

Výměna a vrácení zboží

Vše o výměně a vrácení zboží naleznete v tomto článku.

Formulář pro vrácení/výměnu zboží ke stažení ZDE

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Areál Ynot

Hořanská 516

289 14 Poříčany

Česká republika

 

ZBOŽÍ NEZASÍLEJTE NA FAKTURAČNÍ ADRESU, NEJEDNÁ SE O ADRESU SKLADU - zpracování vratky/výměny, tak výrazně prodloužíte. 

 

Pro urychlení zpracování vratky zboží Vám doporučujeme:

- do balíku vložte řádně vyplněný formulář a kopii nebo originál daňového dokladu

- kontaktujte nás s informací o vrácení zboží na e-mail obchod@tanecnityce.cz 

 

V případě spotřebitele (neplatí pro zákazníky nakupující na IČ), je možné dle  § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu v zákonem stanovené 14-ti denní lhůtě ode dne doručení zboží resp. převzetí zboží od přepravce, případně realizovat výměnu nevyhovující zboží za jiné. 

Vrácení zboží nelze aplikovat na zboží vyrobené na zakázku - především jednokusové a studiové tyče. 

 

Do 14 dnů ode dne doručení Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, Vám budou na bankovní účet, uvedený ve formuláři, vráceny příslušné peněžní prostředky. Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny zákazníkem (dle § 1820 odst. 1 písm. g). Dle § 1832 odst. 2 bude zákazníkovi při vrácení zboží uhrazena částka za náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy na e-shopu. 

 

Při vrácení odesílatel odpovídá za řádné zabalení zboží minimálně tak, jak Vám bylo zasláno - tj. bublinkové folii nebo vnějším kartonovém obalu (taneční tyč, pódia, nástavce apod.), tak aby při přepravě nedošlo k žádnému poškození zboží. 

Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

 

Při výměně zboží jsou bezplatně zasílány POUZE taneční tyče a nástavce na pobočky Zásilkovny nebo Uloženky. Zaslání veškerého OSTATNÍHO zboží je zpoplatněno v závislosti na zvoleném způsobu dopravy dle platného ceníku doprav. V případě doplatku hrazeného na dobírku bude k nákladům na nové zboží započítána i příslušná cena doběrečného.

 

Na náklady zákazníka lze zařídit svoz prostřednictvím GLS nebo zpětné podání na Uložence - v případě zájmu nás pro více informací kontaktujte na obchod@tanecnityce.cz .