Potřebuješ rychle poradit? Volej: +420 723 553 244. Další dotazy pošli raději na náš email: obchod@tanecnityce.cz

Vrácení zboží

Vrácení zboží – snadno a bez starostí

Pokud vám zboží nesedí nebo jste si to rozmysleli, můžete ho u nás bez problémů vrátit do 30 dnů.
Stačí, aby bylo:

  • nepoužité,

  • nepoškozené,

  • řádně zabalené.

💰 Peníze vám po doručení balíčku obratem pošleme zpět na váš bankovní účet.


Jak postupovat při vrácení

  1. Vložte do balíku vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo jednoduše napište na papír vaše údaje a číslo objednávky.

  2. Dejte nám vědět o vrácení předem na e-mail obchod@tanecnityce.cz – urychlí to zpracování.

  3. Vyberte si vhodný způsob vrácení podle typu zboží (viz níže).

Vrácení šál a drobného zboží

(šály, oblečení, gripy, čističe, kosmetika, chrániče, drobné příslušenství X-POLE…)

  • Zásilkovna – zdarma
    Kontaktujte nás a my vám vygenerujeme kód. Nemusíte vypisovat adresy ani lepit štítky – Zásilkovna vše vyřeší za vás.

  • Osobní předání v Praze – po domluvě. Adresu vám rádi upřesníme.

  • Vlastní doprava – pošlete nám balíček libovolným dopravcem. Adresu vám rádi upřesníme.

 

Vrácení X-POLE, Lupit Pole, kruhů a dalších velkých produktů

(objemné produkty jako tyče, A-Frame, X-Stage, Lyra apod.)

  • Česká pošta nebo dopravní služba

  • Osobní předání v Praze 

 

 

 

 

V případě spotřebitele (neplatí pro zákazníky nakupující na IČ), je možné dle  § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu v zákonem stanovené 14-ti denní lhůtě ode dne doručení zboží respektive převzetí zboží od přepravce. Vycházíme vstříc i zákazníkům, kteří se s doručením opozdí, klidu zvažte váš nákup a zboží nám odešlete do 30 dní.

Vrácení zboží komplikuje zboží vyrobené na zakázku - především jednokusové a studiové tyče, i zde se vám však bude snažit maximálně vyjít vstříc.

Do 14 dnů ode dne doručení Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, Vám budou na bankovní účet, uvedený ve formuláři, vráceny příslušné peněžní prostředky. Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny zákazníkem (dle § 1820 odst. 1 písm. g). Dle § 1832 odst. 2 bude zákazníkovi při vrácení zboží uhrazena částka za náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy na e-shopu. 

Při vrácení odesílatel odpovídá za řádné zabalení zboží minimálně tak, jak Vám bylo zasláno - tj. ve vnějším kartonovém obalu (taneční tyč, pódia, nástavce apod.), bublinkové folii či speciální folii (kruhy) tak, aby při přepravě nedošlo k žádnému poškození zboží. Dopravci se zbožím nejednají v rukavičkách, pokud již nedisponujete původním obalovým materiálem, kontaktujte nás, rádi vám poradíme s výběrem vhodné náhrady.

Zboží zaslané na dobírku nelze převzít.