Potřebuješ rychle poradit? Volej: +420 723 553 244. Další dotazy pošli raději na náš email: obchod@tanecnityce.cz

Doprava

Doprava a doručení objednávek

Preferujete doručení na pobočku/adresu nebo vyzvednutí na skladě? U nás jde vše.

Expedice objednávek

  • Objednávky přijaté do 11:00 expedujeme tentýž pracovní den.

  • Objednávky po 11:00 expedujeme následující pracovní den.


PPL ParcelShop – doručení na výdejní místo

  • Cena: 95 Kč (menší zboží do 5 kg, doplňky k tyčím, oblečení, gripy)

  • Zboží připraveno k vyzvednutí zpravidla do 2 pracovních dní po odeslání.

  • Čekejte potvrzující e-mail a SMS.

PPL – doručení na adresu

  • Menší zásilky do 10 kg: 139 Kč

  • Balíky nad 10 kg: 250 Kč (např. tyče nebo větší množství zboží)

  • Doručení zpravidla následující pracovní den.

  • Platba dobírkou možná hotově nebo kartou.

Zásilkovna – doručení na výdejní místo

  • Cena: 110 Kč (menší zboží do 5 kg)

  • Zboží připraveno k vyzvednutí do 2 pracovních dní po odeslání.

  • Čekejte potvrzující e-mail a SMS.

Česká pošta – doručení kruhů

  • Cena: 250 Kč

  • Doručení obvykle do 1–2 pracovních dnů.

Česká pošta – nadměrné zásilky

  • Cena: 690 Kč

  • Vhodné pro balíky s nadměrnými rozměry (např. větší tyče či kombinace produktů).

  • Doručení obvykle do 1–2 pracovních dnů.

Kombinovaná doprava

  • Cena: 1000 Kč (kombinace více druhů zboží)

  • Doručení do 1–2 pracovních dnů.


Osobní vyzvednutí

  • Cena: 25 Kč

  • Úžice (centrální sklad) – veškeré zboží kromě žíněnek, Akrobat a Lupit produktů.

  • Most – pouze Akrobat produkty (kruhy, hrazdy, trapézy, řetězy).

  • Adresa skladu Úžice: Fulfillment CZ s.r.o., Úžice 341/2, CTPark Prague North, Hala D8.7B, unit B, 277 45 Úžice (GPS 50.254509, 14.350471)

  • Osobní vyzvednutí je možné v pracovní dny 08:30–15:00.

  • Platba na dobírku není možná.


Další informace

  • Místem dodání je adresa uvedená v objednávce, u poboček je to místo vybrané při objednávce.

  • Pokud je zboží skladem, expedujeme nejpozději do 24 hodin od objednávky.

  • Pokud zboží skladem není, informujeme vás o termínu dodání.

  • Ke každé dodávce zašleme elektronický daňový doklad, který slouží i jako dodací a záruční list.

  • Po odeslání objednávky obratem zašleme údaje pro platbu (číslo účtu, variabilní symbol, částku).

  • O přijetí platby a dalším průběhu objednávky vás budeme informovat e-mailem.